Mocht u zich nog niet hebben aangemeld, dan kan dat alsnog per e-mail: info@ctud.nl of telefonisch 06-30 64 01 21. NB. Ga met de muis op het item staan, dan kunt u de bijlage inzien.

Agenda

1. Opening en welkom

2. Vaststelling van de agenda, tevens mogelijkheid voor leden ALV om eventuele agendapunten aan de agenda toe te voegen

3. Conceptverslag van de Algemene Ledenvergadering van 8 september 2025 (ter besluitvorming)

4. Mededelingen

- Brief aan cliënten huishoudelijke ondersteuning(ter informatie)

5. Voorstel benoeming Erik van Haperen tot nieuw bestuurslid CTuD (Statuten art. 10 lid 1)

Voorstel benoeming Rob Göringtot lid van de Raad van Toezicht (Statuten art. 17 lid 8) (Ter besluitvorming)

6. Nota organiseren medezeggenschap(Ter besluitvorming)

7. Begroting 2026 (Ter vaststelling)

8. Stand van zaken m.b.t. het Ondernemingsplan 2025(Ter bespreking)

9. Brainstorm over onderwerpen die van belang zijn (Bespreking van onderwerpen die vanuit het perspectief van de leden en medewerkers van belang kunnen zijn).

10. Rondvraag en sluiting

Met vriendelijke groeten,

Namens het bestuur

Ans van der Velden - Coolen, voorzitter

a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then